ساخت وبلاگ تلویزیون سامسونگ تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک دیجی بروز کاور موبایل هندزفری بلوتوث بازی اندروید نمونه سوال امتحانی خرید اینترنتی
آموزش بهینه سازی سایت

کسب درآمد از اینترنت

محل درج آگهی و تبلیغات
نوشته شده در تاريخ شنبه 18 بهمن 1399 توسط اقای جراحی

مشکل دیگر این است که رتبه بندی موتورهای جستجو هنوز هم آنطور که باید خوب نیست.


مطمئناً ، تحولات جدید الگوریتم مانند RankBrain به طرز چشمگیری کمک می کنند.


اما ما هنوز از جنگل خارج نشده ایم.


به همین دلیل افرادی مانند گلن آلسوپ علیرغم هشدارهای مکرر گوگل نسبت به این روش ، صریحاً اعتراف کرده اند که تاکتیک های کلاه خاکستری یا سیاه مانند ایجاد شبکه های وبلاگ خصوصی خود را انجام داده اند.


گلن به عنوان نمونه به یک صفحه نتیجه جستجو برای درخواست "آینده وبلاگ نویسی" اشاره می کند.


پیوندها

سایت وی در پایین آن مثال رتبه بندی شده است. اما او اشاره می کند که:


او پیوندهای بیشتری نسبت به مسابقه به صفحه دارد.

او از اقتدار دامنه بالاتری نسبت به رقابت برخوردار است.

او نشانه گذاری در صفحه بهتر از رقابت است.

پس اینجا چه اتفاقی می افتد؟ چه توضیحی می تواند داشته باشد؟


گوگل به طور کلی اذعان می کند که این سه شاخص مهمترین هستند. سئوکاران نیز در این مورد توافق دارند.


و اما این در زندگی واقعی اتفاق نمی افتد.


هنوز می توانید سیستم را تا حدی بازی یا دستکاری کنید.


این مانند گذشته بد نیست ، اما مشکل هنوز هم وجود دارد.


سال گذشته ، لری کیم ، بنیانگذار WordStream ، چند پیش بینی منحصر به فرد SEO در سال جاری ارائه داد.


و یکی از آنها بر روی افزایش نرخ کلیک صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) (CTR) متمرکز بود تا بازدید بیشتری داشته باشد.


او پیش بینی می کند که "هک های نامزدی" مانند این یک تاکتیک جدید کلاه خاکستری خواهد شد.


مثال دیگر می تواند افزایش تعامل در فیس بوک شما باشد تا به شما کمک کند تا کمی رشد آلی شما افزایش یابد.


نمی گویم کلاه خاکستری خوب یا بد است. این برای شماست که تصمیم بگیرید.


اما من در حال روشن کردن چیزی هستم که شما کمتر می شنوید که مردم در ملا public عام درباره آن بحث می کنند:


SEO یک بازی با جمع صفر است.


بسیاری از رقبای شما برای رسیدن به اوج هر کاری انجام دهند این شما را آواره می کند ، و شما را به سمت تاریکی بیشتر سوق می دهد.


بنابراین شما باید تصمیم بگیرید که کدام مسیری را طی خواهید کرد و چه درجه ای از خطر را پذیرفته اید.


نظافت در داخل خانه و بیرون: سئو داخلی در مقابل سئو خارج از صفحه

دو دسته گسترده سئو وجود دارد: سئو داخلی و سئو خارج صفحه.


SEO در صفحه مربوط به همه عوامل رتبه بندی Google است که آنها با مشاهده مستقیم صفحه ای که می خواهید بهینه سازی کنید ، از جمله عناوین ، مطالب و ساختار صفحه تعیین می شود.


سئو خارج از صفحه به همه متغیرهایی اشاره دارد که Google نگاهی بیندازد و آنها منحصراً در دست شما نیستند. آنها به منابع دیگری مانند شبکه های اجتماعی ، وبلاگ های دیگر در صنعت شما و تاریخچه شخصی جستجوگر بستگی دارند.


آنها متفاوت هستند ، اما برای اینکه بتوانید به خوبی با SEO کار کنید باید هر دو را درست کنید.


برای اینکه بتوانید ایده بهتری از معنای آن داشته باشید ، مثالی در اینجا می آورید:


بگذارید بگوییم شما خانه ای با یک باغ در حیاط جلوی خانه و یک مسیر کوچک دارید که از حیاط جلویی شما به خانه شما منتهی می شود.


این دو سناریو را تصور کنید:


سناریو شماره 1: خانه شما از لحاظ داخلی بسیار تمیز است ، اما حیاط جلویی شما آشفته است.


در این سناریو چه اتفاقی می افتد؟ خوب ، حتی اگر در داخل خانه تمیزترین خانه به سبک مری پاپینز را داشته باشید ، اگر باغ شما از زیبایی خواب مانند جنگل به نظر برسد ، در وهله اول هیچ کس وارد خانه شما نمی شود.


220

اگر صفحه خود را در مورد SEO در صفحه بهینه نکرده باشید ، همین حالت است. ممکن است محتوای عالی داشته باشد و خیره کننده به نظر برسد ، اما به احتمال زیاد کسی به شما اعتبار نمی دهد یا به صفحه شما اشاره نمی کند.


پیشنهاد میکنیم این مقاله بررسی سایت های فروش بک لینک را مطالعه کنید


هیچ کس هیچ وقت شاهکار زیبای شما را نمی بیند زیرا هیچ بازدیدی ندارید.


برعکس چطور؟


سناریوی شماره 2: شما چمن خود را مرتب مرتب کرده اید ، اما فضای داخلی خانه شما بهم ریخته است.


همه چیز را برگردانید ، و به نظر می رسد که یکسان است: داشتن یک چمنزار خوب افراد زیادی را به بازدید از خانه شما جذب می کند ، اما اگر اتاق نشیمن شما مهمانان خود را به یاد منطقه جنگی بیندازد ، آنها سریعتر از آنچه شما SEO را تلفظ می کنید ترک می شوند.


هنگامی که یک بازدید کننده پس از مشاهده فقط یک صفحه از سایت شما خارج می شود ، Google آن را گزاف گویی در نظر می گیرد. هرچه میزان جستجوی شما بیشتر باشد (تعداد بازدیدکنندگانی که بلافاصله سایت شما را ترک می کنند) ، رتبه صفحه شما در Google بدتر خواهد بود.


به همین دلیل شما باید هم SEO داخلی و هم SEO off page را انجام دهید.


شما می توانید چندین کار را در صفحه خود انجام دهید تا مورد اول را درست کنید و سپس کارهای بیشتری را خارج از آن انجام دهید (اگر بخواهید از صفحه خارج شوید) تا مورد دوم را آس کنید.


ابتدا نگاهی خواهیم انداخت به SEO در صفحه.


سئو در صفحه

سه دسته بزرگ SEO در صفحه وجود دارد که باید نگاهی به آنها بیندازید. اولین و مهمترین مطالب است.


محتوا


احتمالاً قبلاً آن را شنیده اید: "محتوا سلطان است." بیل گیتس این پیش بینی را در سال 1996 انجام داد ، و این مثل همیشه درست است.


چرا؟


زیرا مشتری موتور جستجوی گوگل وقتی نتیجه ای را پیدا می کند که نیاز او را به بهترین وجه تأمین می کند ، خوشحال می شود.


هنگامی که "ماک و پنیر خانگی سریع و آسان" را از Google استفاده می کنید ، Google تمام انرژی خود را صرف ارائه آنچه شما به گوگل بهترین دستور تهیه ماک و پنیر خانگی است (که زمان کمی می برد و از مواد کمی استفاده می کند) در کل وب می کند.


این به دنبال فقط سریعترین دستور العمل ، فقط ساده ترین دستورالعمل نیست ، یا دسته ای از فروشگاه های آنلاین را برای شام های منجمد بیرون نمی اندازد. این سعی می کند دقیقاً همان چیزی را که شما درخواست کرده اید به شما ارائه دهد.


برو


.: Weblog Themes By Pichak :.


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک | قدرت : شاپلاگر