ساخت وبلاگ تلویزیون سامسونگ تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک دیجی بروز کاور موبایل هندزفری بلوتوث بازی اندروید نمونه سوال امتحانی خرید اینترنتی
سئو کلاه سیاه چیست؟

کسب درآمد از اینترنت

محل درج آگهی و تبلیغات
نوشته شده در تاريخ شنبه 18 بهمن 1399 توسط اقای جراحی
کلاه سفید در مقابل کلاه سیاه
همانطور که می دانید ، من به جای تلاش برای بدست آوردن سود سریع ، بازی طولانی مدت کارآفرینی را انجام می دهم.

بهینه سازی موتور جستجو نیز همین است. برخی از افراد در این کار شرکت می کنند تا چند عظیم را خیلی سریع بزرگ کنند در حالی که دیگران برای مدت طولانی در آن حضور دارند.

اگر می خواهید مانند یک طرح سریع ثروتمندسازی SEO کار کنید ، احتمالاً در نهایت سئو کلاه سیاه را انجام می دهید. خرید و فروش بک لینک میتواند یکی از روشهای سئو کلاه سیاه باشد

این نوع سئو بر روی بهینه سازی محتوای شما فقط برای موتور جستجو متمرکز است و اصلا انسان را در نظر نمی گیرد. از آنجا که روشهای زیادی برای خم کردن و شکستن قوانین برای بالا بردن رتبه سایتهای شما وجود دارد ، این یک روش اصلی برای سودآوری سریع چند هزار دلاری کلاه سیاه است.

در نهایت ، این روش منجر به ایجاد صفحات ناخواسته و ناخوشایند می شود که اغلب خیلی سریع توقیف می شوند. این اغلب منجر به مجازات شدید برای بازاریاب می شود ، و شانس آنها را برای ساختن چیزی پایدار در آینده از بین می برد.

ممکن است از این طریق چند عظمت کسب کنید ، اما به طور مداوم باید در جستجوی به روزرسانی موتور جستجو باشید و راه های جدیدی برای طفره رفتن قوانین ارائه دهید.

از طرف دیگر ، SEO کلاه سفید راهی برای ایجاد یک تجارت آنلاین پایدار است. اگر از این طریق SEO انجام دهید ، روی مخاطبان انسانی خود تمرکز خواهید کرد.

سعی می کنید با بازی کردن طبق قوانین موتور جستجو ، بهترین محتوای ممکن را به آنها بدهید و به راحتی در دسترس آنها قرار دهید.

Inbound Marketing Inc. در توضیح تفاوت بسیار عالی عمل می کند.

سئو در مقابل کلاه سفید
نیازی به گفتن نیست ، شما فقط می شنوید و می بینید که من درباره SEO کلاه سفید صحبت می کنم.

جوان جوان ، پادوان جوان ، عاقلانه نیروهای خود را انتخاب کنید.

تصویر 0 220 جایگذاری شده است
متأسفانه ، این همیشه آسان نیست.

همانطور که می دانید ، زندگی همیشه سیاه یا سفید نیست.

همین امر در مورد سئو نیز صدق می کند. در واقع چیزی در وسط "بحث سفید در مقابل کلاه سیاه" وجود دارد که باید به آن بپردازم.

سئو کلاه خاکستری همانطور که از اسمش پیداست کمی سفید و کمی سیاه است.

این بدان معناست که کاملا سفید و سفید و معصوم نیست. اما کاملاً کلاهبرداری کلاه سیاه نیست.

شما سعی ندارید کسی را فریب دهید یا سیستم را عمداً با کلاه خاکستری بازی کنید. با این حال ، شما در حال تلاش برای به دست آوردن یک مزیت مشخص هستید.

ببینید ، استانداردهای Google به اندازه ای که دوست دارید باور کنید مشخص نیست. بسیاری از اوقات ، حتی ممکن است موارد ضد و نقیضی را بیان کنند.

به عنوان مثال ، Google گفته است که آنها طرفدار وبلاگ نویسی مهمان برای ایجاد پیوند نیستند.

اما وبلاگ نویسی مهمان برای رشد نام تجاری شما چطور؟ اگر این کار را برای ایجاد آگاهی ، ایجاد بازدید با کیفیت بالا به سایت خود و تبدیل شدن به یک نام خانوادگی در صنعت انجام دهید ، چه می کنید؟

این همه دلیل موجه برای ارسال پست به عنوان مهمان است و چرا که من هنوز هم آن را توصیه می کنم.


ممکن است افراد دیگر در این مورد با من مخالف باشند و این اشکالی ندارد.

این همان چیزی است که بازاریابی آنلاین و به ویژه SEO را بسیار سرگرم کننده می کند. این یک بازی است. و دو حریف می توانند روش های مختلفی را برای پیروزی امتحان کنند.

SEO همیشه تغییر می کند. قوانین اغلب بد تعریف شده اند.

علاوه بر این ، بیشتر مواردی که ما به عنوان "قوانین" می شناسیم فقط سئوکارانی هستند که پیش بینی می کنند یا روند داده ها را با هم مرتبط می کنند.

به همین دلیل فضای زیادی برای جستجوگرانه کلاه خاکستری وجود دارد.

بسیاری از تکنیک های ساخت پیوند کلاسیک ، مانند استفاده از بورس تحصیلی برای ایجاد پیوند ، نیز می توانند به هر دو صورت پیش بروند.

برخی از افراد می گویند هنوز هم م worksثر است. دیگران می گویند که آن مرده است.

اگر اغلب به چگونگی انجام آن بستگی دارد.

SEO های فوق العاده هوشمند ، مانند Ross Hudgens از Siege Media ، در مورد تاکتیک های ایجاد پیوند مقیاس پذیر بسیار صحبت می کنند.

در صورتی که بخواهند ROI تولید کنند ، تمام روشهای بازاریابی باید در پایان روز مقیاس پذیر باشند.

اما در اینجا مشکل این مفهوم است.

تقریباً هر "تاکتیک ساخت پیوند مقیاس پذیر" بسته به نحوه انجام آن کلاه سیاه مرزی است.

راس نمونه هایی از این بارها و بارها را نشان می دهد که حتی مارک های عظیمی که روزانه از آنها بازدید می کنید ، مانند نیویورک تایمز ، پیوندهایی ایجاد کرده اند. از نظر فنی می توانید این کار را مغایر با قوانین Google بدانید.

NYTimes
در حال حاضر ، ایجاد پیوند در برخی صنایع ، مانند فناوری یا تغذیه ، ممکن است آسان باشد. هزاران وبلاگ آنلاین وجود دارد که روزانه در مورد این مطالب صحبت می کنند.

اما اگر در یک شرکت مکمل کار کنید چه می کنید؟

آیا می دانید MailChimp حتی به شرکت های مکمل اجازه نمی دهد که از خدمات ایمیل مارکتینگ خود استفاده کنند؟

چگونه آنها قرار است ارتباط ایجاد کنند ، با مشتری ارتباط برقرار کنند و درآمد خود را افزایش دهند (چه رسد به اینکه چند پیوند ایجاد کنند)؟

این امر در سایر صنایع کمتر شور مانند مثال قمار صادق است.

احتمال پیوند یک روزنامه نگار با روشی چاپلوسانه به سایت شما بسیار کم است.

بارها مجبورید شانس خود را بکشید.

شرکت های حقوقی همچنین در ایجاد پیوندهای با کیفیت بالا مشکلی پیدا می کنند. به همین دلیل است که آنها اغلب از تاکتیک های ایجاد لینک بورس تحصیلی استفاده می کنند ، همانطور که قبلاً به آنها پرداختیم.

.: Weblog Themes By Pichak :.


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک | قدرت : شاپلاگر